2013. november 10., vasárnap

9.rész

Nagyon sajnálom,hogy ilyen sokáig nem hoztam új részt,de a suli kiszívja minden enegiámat + beteg is voltam és ez a kéztörés se valami felemelő élmény. Szóval nagyon sajnálom ezt a hosszú szünetet. Most már megpróbálok minden hétvégén írni,de nem ígérhetek semmit.... :( 

-Álomszuszék ébresztő! Hasadra süt a nap!-csapta meg a fülem egy ismerős hang és mire kinyitottam a szemem Dóri repülő alakjával találtam szembe magam,amint épp rám veti magát.
Na de álljunk csak meg egy pillanatra. Mit keres itt Dóri és miért nem szólt,hogy jön? Vagy az egészet csak álmodom? Vagy épp most keltem fel és az eddigieket álmodtam? Azt hiszem kicsit összezavarodtam,de fogjuk csak arra,hogy még korán van.
-Hahó! Föld hívja Csillát. Csilla köztünk vagy?-rángatott meg Dóri.
-Őőőő... Mi? Ja ige bocsi. Amúgy most álmodom,vagy mit keresel itt?-néztem zavarodottan Dórira és a szememet dörzsölgettem hátha egyszercsak eltűnik.
-Komolyan mondom Csilla te hülyébb vagy mint voltál. Nem tesz jót neked ez a szlovákiai levegő,-röhögött Dóri-Egyébként azért nem szóltam,hogy jövök mert apukáddal meglepetésnek szántuk,de ha gondolod haza is mehetek.
-Na azt el is felejtheted! Nem mész te sehova!-öleltem meg szorosan a legjobb barátnőmet,amit ő pillanatokon belül viszonzott is. Azt szavakkal képtelen vagyok kifejezni,hogy mennyire örültem Dórinak. Az egy dolog,hogy itt vannak Domiék,de az mégse ugyan az. Dórival kiskorunk óta legjobb barátok vagyunk. Néha voltak kisebb-nagyobb veszekedéseink de kinek nincsenek? Most,hogy itt van ő is velem úgy érzem minden tökéletes. Van egy csodás barátom,akit szeretek és ő is szeret,itt a legjobb barátnőm és új barátokat is szereztem. Most senki sem tudná letörölni ezt a vigyort az arcomról. Boldog vagyok,és remélem ez így is marad.
-Igen is kapitány! Na de mesélj! Mindent tudni akarok a szőke hercegedről és mindenről ! Hogy ismerted meg? Milyen vele csókolózni? Milyenek a többiek? Apukád csajának a lánya tényleg annyira elviselhetetlen,mint amilyennek írtad?-bombázott a kérdéseivel Dóri és ezzel kiragadott gondolataim világából.
-Aha,értem. Akkor majd talán este,ha hazaért.-mondta kicsit szomorúan. Félr
Félreértés ne essék örülök annak,hogy apu boldog,de szerintem ez a nő nem nagyon illik hozzá. Lefogadom,hogy csak apu pénzére utazik,de én ezt nem fogom hagyni. -Csill mi a baj?-kérd
-Csill mi a baj?-kérdezte Dóri,mikor észrevette,hogy mennyire letaglózott a hír.
-Nyugi semmi baj. Megértem,de holnap kiközösítelek.-mosolygott Dani.
Szerettem volna velük menni,de már tényleg rég voltunk együtt Dórival és hiányzott már egy jó kis csajos este. -Na ki volt az?-kérd
-Na ki volt az?-kérdezte Dóri,mikor levetettem magam mellé az ágyra. -Csak Dani,d
-Csak Dani,de mondtam neki,hogy ma veled szeretnék lenni.-mosolyogtam. -N
-Nem kellet volna. Amúgy is meg szeretném ismerni őt és a többieket is. -Mind
-Mindent a maga idejében.-mondtam ördögi vigyorral az arcomon.
-Nyugi,majd meglátod.-mosolyogtam.


-Azért ne felejts el levegőt is venni.-nevettem- Amúgy Dani barna,nem szőke.-húztam kicsit Dóri agyát,de végül aztán mindent elmondtam neki.
-Egyébként apa otthon van? Köszönettel tartozom neki.-kérdeztem Dórit mikor a mondandóm végére értem, amit ő csendben végig hallgatott,ami szerintem a világ 8. csodája.
-Nincs. Azt hiszem ebédelni vitte a barátnőjét.-mondta.
-Semmi,csak valami nagyon nem stimmel ezzel a nővel. Már azt furcsáltam,hogy egy ilyen ,,kedves'' nőnek,hogy lehet ilyen kiállhatatlan lánya,de ez még be lehet tudni a válás következményének,de aztán később felfigyeltem rá,hogy apa nap mint nap drága ajándékokkal látja el Beát és neki ez ellen semmi kifogása. Nem vagyok féltékeny vagy ilyesmi,sőt én lennék a legboldogabb ha apa találna egy kedves nőt maga mellé,de itt valami nagyon bűzlik és nem azok a drága parfümök azok amiket apa vesz neki.
-Lehet,hogy igazad van,de ne agódj,majd mi kiderítjük.-mondta a Dóri és megölelt.
-Köszönöm. Te vagy a legjobb.-mosolyogtam.
-Tudom én azt,nem kell mondanod.-nevetett,mire én hozzávágtam egy párnát.
Neki se kellet több. Eszeveszett párnacsatába kezdtünk,amit a csengő szakított félbe. Lerohantam a lépcsőn ajtót nyitni és Danival találtam szembe magam.
-Szia törpe.-köszöntött egy csókkal a barátom.-A többiek már a parkban várnak,megyünk a strandra. Jössz?
-Szia. Jó lenne,de ma jött Dóri és kicsit vele szeretnék lenni. Már olyan rég voltunk együtt csak mi ketten,és már hiányzott,de holnap mindenképp be akarom mutatni nektek. Kibírod ezt a napot nélkülem? - mosolyogtam kicsit szomorúan.
-Már alig várom.-mosolyogtam és adtam egy búcsúcsókot Daninak,ami egy kicsit hosszúra sikeredett.
-Majd este hívlak. Szia törpe.
-Oké. Szia.-mondtam és vissza indultam a szobámba.
-Csilla mit tervezel?-nézett rám kikerekedett szemekkel Dóri.
-Már előre félek.-nevetett Dóri.
Dórival az egész délutánt átbeszélgettük. Már tényleg nagyon hiányzott nekem. Az egy dolog,hogy itt vannak a többiek,de az nem ugyan az. Dórit senki sem pótolhatja. Ő az aki mindig velem van és mindig mellettem áll. Nagyon szeretem őt és remélem,hogy soha nem veszítem majd el,legalább is én mindent megteszek majd,hogy ez soha ne következzen be.
Este felé apa is megérkezett. Megköszöntem neki,hogy Dóri itt lehet,megvacsoráztunk,csináltunk 1-2 képet,amit fel is töltöttünk facebookra és csajos filmeket néztünk (Dóri utálja a horrort),míg el nem aludtunk.
♥ Dóri and Me ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése