2013. szeptember 8., vasárnap

7.rész

Meghoztam az új részt...! :) EZ egy kicsit rövidebb lett mint az eddigiek,de azért remélem,hogy tetszik...!! :) Nagyon örülök a 855 oldalmegtekintésnek a 3 eliratkozónak valamint annak,hogy szavaztatok... :)) Igyekszem minél hamarabb hozni az új részt csak sajnos a suli végett most lassabban megy... :(
Ma arra keltem,hogy valaki a nyakamat csókolgatja. Kicsit megijedtem,mert Dani neym aludt nálunk,ezért mielőtt még kinyitottam volna a szemem ellöktem magamtól én pedig az ágy végébe húzódtam. Nem láttam ki az idegen,mert ahogy lelöktem magamról ő leesett az ágy mellé.
-Azért máskor ne örülj nekem ennyire.-nevetett még mindig a földön fekve. Megismertem a hangját ezért gyorsan lemásztam mellé és megcsókoltam. -Ne haragudj,csak a szívbajt hoztad rám. -nevettem- Egyébként,hogy jöttél be? -Hát...Kopogtam,de senki nem nyitott ajtót,ezért felmásztam és csak reméltem,hogy nem zártad be az erkély ajtót.-vigyorgott.
Esküszöm ez a srác nem normális. Képes felmászni csak mert nem nyitnak neki ajtót.Én ezen már csak mosolyogni tudok. -Tudod,más normális ember ilyen esetben elmegy és visszajön később.-nevettem. -De én nem vagyok normális!-mosolygott azzal a lélegzet elállító mosolyával,majd egyre csak közeledett felém és megcsókolt.
-Ha nem mondod akkor hülyén halok meg.-mondtam miután ajkaink elváltak. -Na ne mond!-vigyorgott gonoszul,majd elkezdett csikizni. Egy ideig hősiesen tűrtem,de ő erre bekeményített. -Ne...! Kérleeeeek....! Hagyd abba....!-mondtam,de már csorogtak a könnyeim.
-Csak is 1 feltétellel.-mosolygott. -Bármit megteszek,csak engedj már el! Dani nem mondott semmit,csak nézett azokkal a gyönyörű kék szemeivel. Már nem bírtam tovább. Szép lassan közelítettem az ajkához,majd gyengéden megcsókoltam. Még 1 hete sincs,hogy ismerem,de azt hiszem szerelmes vagyok. Amikor vele vagyok úgy érzem megáll az idő,vagy csak lassabban telik,a szívem majd kiugrik a helyéből mikor megcsókol vagy a közelembe van. De mi lesz a vége a nyárnak és én hazamegyek? A kapcsolatunk kibírná? Dani észrevehette,hogy valami baj van mert szorosan magához ölelt és a hátamat kezdte simogatni. -Mi baj Csillus?-kérdezte és a szemében csöppnyi aggodalmat véltem felfedezni. -Semmi,csak...Áááá,mindegy inkább hagyjuk.-mondtam szomorúan. -Ne csináld már! Mond el kérlek.-nézett rám kiskutya szemekkel. -Csak azon agyaltam,hogy mi lesz velünk nyár után. Igaz,hogy csak pár napja ismerjük egymás,de én nagyon kedvellek,sőt talán kicsit még többet is érzek és nem tudom,hogy ez most jó-e vagy rossz,mert én nyár végén hazautazom és nem tudom mikor jövök újra.-mondtam és a szememből kicsordult egy kósza könnycsepp,amit gyorsan le is töröltem. Pár percig csak csöndben öleltük egymást. Mindketten elvesztünk a gondolataink tengerében,végül Dani törte meg.
-Nekem fogalmam sincs mi lesz két hónap mulva,de azt tudom,hogy mióta megláttalak nem tudlak kiverni a fejemből,életem minden egyes pillanatát veled szeretném eltölteni és nem akarlak elveszíteni. Mielőtt találkoztunk volna az életem csak a bulizás,csajok és a haverok körül forgott,de most semmi más nem érdekel csak Te! Élvezzük ki az időt amit még együtt tölthetünk és majd meglátjuk mit hoz a jövő.-mosolygott Dani és letörölte a kósza könnycseppeket az arcomról. Szorosan odabújtam hozzá és megcsókoltam. Soha életemben nem mondott még nekem senki ilyen szépeket. Bátran ki merem jelenteni,hogy szeretem ezt az idiótát minden hülyeségével együtt. Nem volt kedvünk ma sehová se menni,ezért úgy döntöttünk ithon maradunk. Apa azt hiszem a csajánál van szóval miénk az egész ház. Lementünk csinálni valami kaját,mert már kopogott a szemem aztán visszamentünk a szobámba. Wab camon beszéltem kicsit Dórival és bemutattam neki Danit. Amint látom kedvelik egymást. Szinte rögtön megtalálták a közös hangot,ezért magukra hagytam őket amíg én letusoltam. Mikor visszamentem még mindig beszélgettek. Csak mosolyogva néztem őket. Nagyon jó érzéssel töltött el,hogy a számomra két legfontosabb személy ennyire jól megérti egymást. Nagyon elrepült az idő. Észre se vettük és már be is esteledett. Elköszöntünk Dóritól,majd Dani elment tusolni amíg én kerestem valami filmet. Mire visszajött én már az ágyba voltam. Bemászott mellem,szorosan átölelt és így néztük a filmet amin én persze szokás szerint elaludtam.

2 megjegyzés: