2013. december 15., vasárnap

10.rész

Csodák csodájára ma elég korán felkeltem. Dóri még aludt ezért fel lestem kicsit facebookra. Dórival közös képünk alatt egy kis botrány tört ki. Röviden vázolva a helyzetet Tomi meg Renike kavargatott. 

Nem tudom miért nem tudnak engem békénhagyni. Egyiknek sem ártottam semmit,sőt ők azok akik megkeserítik az életem. Tomi volt az akiért bármit megtettem volna,de ő kérdéses okoknál fogva egyszerűen egyik napról a másikra kidobott,Reni pedig a középiskola óta gyűlöl,mert Tomi engem választott helyette,de mostmár egyikőjük sem érdekel. Legyenek boldogok egymással! Én nem, állok az útjukba. Miután letiltottam és töröltem a hozzászólásokat a kelleténél kicsit hangosabban csuktam le a laptop tetejét amire persze Dóri is felkelt.
-Robbantgatnak az oroszok,vagy mi volt ez a zaj?-kérdezte álmos hangon. Hát igen Dóri már koránjában beveti a nem valami jó szóvicceit,de én a hülye viccei ellenére is imádom.
-Ha oroszok alatt Tomit meg Renikét érted akor igen,támadnak.-mondam,és ahogy visszagondoltam az olvasottakra megint csak fortyogni kezdett bennem a düh amit persze Dóri is rögtön észrevett.
-Már megint mit csinált az a két szerencsétlen?-kérdezte Dóri még mindig csukott szemmel.
-Renike leribancozott minket,Tomi pedig belekötött Daniba.-vázoltam röviden a helyzetet Dórinak.
-Komolyan mondom azt a libát egyszer még megtépem,de Csilla még azt sem érdemlik meg,hogy felhúzd magad rajtuk.Úgyis csak ezt akarják és ne hagyd,hogy elérjék a céljukat.
-Tudom,de...
-Semmi de ! Most szépen fogjuk magunkat eszünk valamit,elkészülődünk és bemutatsz mindenkinek.-mosolygott Dóri.
-Igazad van,de menny csak előre nekem még beszélnem kell Danival.-mondtam és amint Dűri elhagyta a szobát már hívtam is Danit. Pár csörgés után fel is vette.
-Szia Csilla. Mond.
-Szia. Én csak bocsánatot szerettem volna kérni.
-Őőő...Miért is? Lemaradtam volna valamiről?-értetlenkedett.
-Nem csak...Azért amiért Tomi belédkötött.-hebegtem össze vissza.
-Törpe nem a te hibád,hogy egy idióta az exed.-mondta és hallotam a hamgján,hogy nevet.
-Tudom,de akkoris...
-Ne légy hülye! Mondtam,hogy nem a te hibád,deha meglátom biztos bemosok neki eggyet.-mondta már komolyabban.
-Oké,oké,de nyugi nem fogja idetolni a képét.-nyugtatam-Egyébként mit terveztek mára? Be akarom mutatni Dűrit a többieknek.
-Én nyugott vagyok.-nevetett-Amúgy kosarazni készülünk a parkba.
-Az tökéletes. Akkor ott találkozunk majd. Olyan 1 körül ott leszünk. Oké?
-Jó jó. Ott várunk. Szia. Szeretlek.
-Okés. Én is. Szia.-mondtam és miután leraktam a telefont már mentem is le a konyhába Dórihoz. Drága barátnőm épp palacsintát sütütt kisebb-nagyobb sikerrel.
-Te mi a fenét csinálsz?-nevettem.
-Palacsintát.Nem látod?-mondta és felmutatott egy kevésbé fekete példányt.
-De látom,csak az a baj,hogy ha ezeket eszük meg tuti kúrházba kötünk ki,vagy ahogy az állagukat nézem -fogtam meg egy ,,palacsintát''- rakhatnánk el párat és mikor hazamegyünk használhatjuk fegyverként Tomi és Reni ellen.-nevettem.
-Hahaha. Nagyon vicces.-mondta majd beleharapott az eggyik palacsintába,de azon nyomban ki is köpte. - Na jó igazad van ezt inkább ne együk meg. -nevetett Dóri is.
-Sose a főzéstudományodért szerettelek. Na gyere csináljunk pár szendvicset. Az talán mindketőnknek menni fog.
-Egyetértek! -mondta Dóri és már neki is fogtunk. Nem tévedtem a szendvics készítés mindketőnknek ment. Miután megkajáltunk megismertettem Dórival a mai programot.
-Katona figyeljen!-mondtam komolyan.
-Igen is kapitány!-állt vigyázba Dóri.
-Ismertetem a mai programot: Először is ferlmegy és rendbe szedi magát,majd 1 órára jelenésünk van a parkba. Bemutatom a többieknek. Értve vagyok? 
-Igen kapitány!-mondta Dóri és próbált komoly maradni,de nem nagyon ment neki. 
-Akkor oszolj! Fél órát kap utánna én foglalom el a fürdőt.-mondtam és nem bírtam tovább kitört belőlem a nevetés.
-Igen is......-Dóri be se bírta fejezni a mondatot annyira nevetett,de mi már csak ilyenek vagyunk. Egészséges őrültek. 
Csodák csodájára Dóri fél óra alatt el is készült,szűval én is elfoglalhattam a fürdőt. Gyorsan megmosakodtam,felöltöztem,megcsináltam a hajam és már kész is voltam az indulásra.
                                        Én                                        Dóri

Mikor visszamentem a szobába szóltam Dórinak,és már indultunk is a parkba. Egész úton a többiekről meséltem neki és bíztam benne,hogy jól ki fog jünni a többiekkel ami nekem nagyon fontos. Mikor odaértünk a többiek mér nagyba játszottak. Dani épp háttal állt nekem ezért a háta mögé osontam és befogtam a szemét.
-Na ki vagyok?-kérdeztem kicsit elváltoztatott hangon.
-Háááát,ha Zsófi akor már hívni akartalak,hogy amint lekoptattam Csillát találkozhatunk.-nevetett Dani. Levettem a kezem Dani szeméről ő pedig szembefordult velem. 
-Na ki is az a Zsófi?-kérdeztem szemrehányóan.
-Csak nem vagy féltékeny?-mosolygott.
-Áááá dehogy,de ha meglátom kikaparom a szemét.-mosolyogtam én is.
-Nyugi Törpe nincs semmiféle Zsófi. Csak szivatlak. Tudtam,hogy te vagy az.-nevetett Dani és megcsókolt. Még az a csöppnyi harag is elszált belőlem. Nagyon szeretem ezt a fiút. El se tudom képzelni me lesz velünk ha vége a nyárnak és haza kell mennem. Érzéki kis csókunkat Balu szakította félbe.
-Dani ha már megcsalsz legalább ne a szemem láttára,és Csilla bemutathatnád nekünk a barátnődet.-kacsintott rám Balu. Dani nem mondott semmit csak nevetett és hozzávágta Baluhoz a labdát amin én csak nevettem.
-Jaj,ne haragudjatok. Dóri ők itt az őrült csapat akiket imádok. Név szerint: Ez a nagyszájú ifjú aki mindig le akar4ja nyúlni a pasimat ő Balu,a fekete démon itt melletem Domi,a szőke srác Zoli,a kockás inges Tibi,Danit pedig szerintem már nem kell bemutatnom. -mosolyogtam.
Egy rövid kis ismerkedés után kezdetét vette a játék. Mi csajok Dani,Balu és Zoli ellen. Mivel a fiúk négyen voltak ezért Tibire hárult a bíró szerepe,amit ő ki is használt. Az egész meccs alatt mindenik szívta a másik vérét és röhögtönk egy,ás hülyeségein. Valahol a meccs felénél elvesztettük a fonalat. Nem tudtuk mennyi az állás és a drága bíró úr sem volt segtítségünkre ezért feladtuk és inkább beültünk egy kólára. Dóri nagyon jól kijött a többiekkel aminek én nagyon örültem. Hazafelé a többiek is jöttek velünk. Danival kicsit lemaradtunk beszélgetni,mert ma szinte alig volt időnk egymásra,hiába voltunk egymás közelében.
-Csill mit szólnál ahhoz ha a hoszabbik úton mennénk ? Két napja szinte alig vagyunk együtt. -mondta kissé letörten Dani és igaza is volt. Két napja mióta itt van Dóri,őt kicsit hanyagolom ami nem lenne szabad és nem is vall rám,de annyira hiányzott már Dóri,hogy észre se vettem mennyire elhanyagoltam Danit.
-Tudom,és ne haragudj. Nagyon sajnálom,csak még ezt a napot bírd ki jó? Este megbeszélem Dórival és holnap ígérem az egész napot veled töltöm. -álltam meg és néztem méllyen Dani szemébe.
-Ígéred?-kérdezte,de én nem mondtam semmit,hanem válaszul csak megcsókoltam. Rövid kis csókunk után követtük a többieket és pár percen belül be is értük őket. Nagyon jól szórakoztunk a hazafelé úton is. Jó pár kutya meg is ugatott minket. A kapuban mindenkitől elbúcsúztunk és Dórival bementünk a házba. Apa nem volt othon ezért rendeltünk pizzát majd beraktunk egy filmet. Nem nagyon tudtam figyelni a filmre,mert egész végig azon kattogott az agyam,hogy hogyan mondjam el Dórinak,hogy a holnapi napot Danival szeretném tölteni és,hogy vajon,hogy fogja majd ezt fogadni. A fim után nyeletm egy nagyot,vettem egy mély levegőt és belekezdtem.
-Dóri,figyu nem lenne baj ha a holnapi napot Danival tölteném? Kicsit letört meg minden,de addig áthívhatod Domit vagy szólok nekik és elmehetnétek valahova. Vagy....-hadartam,de Dóri félbeszakított.
-Csilla nyugi van! Semmi gond. Baluék holnap strandra készülnek és engem is hívtak szűval nyugodj le én elleszek. Ti pedig érezzétek jól magatokat.-mosolygott Dóri.
-Köszi,köszi,köszi! Imádlak! -öleltem meg Dórit. 
Még egy ideig beszélgettünk,majd elmentünk zuhanyozni,vacsizni megnéztünk pár filmet és végül mindketten elaludtunk.


4 megjegyzés:

  1. Szia!!agyon tetszik a blogod!:) Ezért gondoltam beteszem a blogodat a 11 díjazottam közé: http://nika-elete.blogspot.hu/2014/01/dij.html :)

    VálaszTörlés
  2. Mi az? Abbahagytad? :O Ne már.... Most komolyan?
    Ugye, hogy folytatod? :3 Habár abba se vagyok biztos, hogy elolvasod ezt... :(

    VálaszTörlés